Rezultate finale INFO-PRACTIC 2014

rezultate_finale_infopractic2014bun

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Rezultate finale INFO-PRACTIC 2014

  1. radu liliana spune:

    rezultatele claselor a 11 a si a 12 a cand se vor afisa?

  2. Cirstea Emil spune:

    Buna ziua…am fost cu id-ul 10_M2_18 si nu m-a gasesc nicaieri…nici cand am fost la sali nu eram si am fost trecut pe un tabel la ultima clasa…unde e rezultatul?de ce nu apare?

  3. V-ati uitat pe sursa cu ID 11_M1_10, vreau sa-mi trimteti si mie sa o verific!

    • nnicolae spune:

      Ne-am uitat pe sursa, vom afisa rezultatele dupa contestatii diseară.Sursele rămân arhivate și pot fi vizualizate pe durata unui an în unitatea noastră școlară.

Lasă un răspuns

